Site-ul nostru web utilizează cookie-uri pentru a îmbunătăți și personaliza experiența dvs. și pentru a afișa reclame (dacă există). Site-ul nostru web poate include cookie-uri de la terți precum Google Adsense, Google Analytics, YouTube. Prin utilizarea acestui site web, consimțiți la utilizarea cookie-urilor. Am actualizat Politica de confidențialitate, vă rugăm să faceți clic pe butonul de lângă pentru a verifica Politica noastră de confidențialitate.

Department

Servicii medicina muncii

Cris Med Family SRL presteaza servicii medicale de medicina muncii in Bucuresti si in toata tara, dispunand de echipe mobile care se deplaseaza la sediul clientului. Prestam servicii de medicina muncii pentru angajare si control periodic conform normativelor in vigoare (HG 355/17.05.2007 privind supravecherea sanatatii angajatilor). In functie de specificul activitatii firmei dvs si de numarul de angajati, firma noastra va ofera o gama de servicii medicale de medicina muncii diversificata.

Medicina muncii este o specialitate medicală ce necesită o arie vastă de cunostiințe medicale și analizează prevenția, diagnosticarea și managementul bolilor profesionale și a accidentelor de muncă.

Care este rolul?

Rolul medicilor de medicina muncii este să prevină şi diagnosticheze bolile profesionale, să evalueze riscurile profesionale ale angajaţilor şi să managerieze accidentele de muncă, să monitorizeze starea de sănătate a angajaţilor.

Si cu ce poate ajuta?

Serviciile de medicina muncii oferite de Cris Med Family SRL urmăresc stabilirea aptitudinii în muncă pentru personalul angajat, prevenţia îmbolnăvirilor legate de profesie, menţinerea stării de sănătate a angajaţilor, diagnosticul precoce al afecţiunilor și implicit scăderea absenteismului la locul de muncă.

Serviciile de Medicina Muncii pe care le oferim pentru angajare şi control periodic sunt conforme legislatiei si reglementarilor în vigoare (Hotărârea Guvernului Romaniei nr.355/17.05.2007,H.G.873/12.12.2011 privind supravegherea sanatatii angajatilor).

Serviciile pe care le oferim sunt disponibile la nivelul întregii tari iar unitatile noastre mobile de Medicina Muncii se deplasează la sediile societatilor comerciale pentru efectuarea examenelor obligatorii.

Iata cateva dintre aceste servicii de medicina muncii pe care le oferim

  • Examen clinic general de medicina muncii (sinteza controlului medical periodic, propuneri şi recomandări medicale), vizat de medic specialist de medicina muncii
  • Întocmirea şi gestionarea dosarelor de medicina muncii: la angajare, control periodic şi la reluarea activităţii.
  • Eliberarea Fişelor de Aptitudine Profesională.
  • Efectuarea tuturor investigaţiilor pentru fiecare angajat, în funcţie de gradul de expunere la factorii de risc profesional ce pot afecta starea de sănătate.
  • Organizarea unui cabinet medical permanent la sediul Dumneavoastra.
  • Consilierea Angajatorului privind Starea de Securitate şi Sănătate în muncă, comunicarea Riscului Profesional, participarea la Şedintele trimestriale în care se dezbat probleme legate de starea de sănătate a angajaţilor.
  • Efectuarea investigaţiilor şi a examenelor medicale se realizează de către personal medical specializat in medicina muncii.

Program cabinet

Luni – Vineri 09:30 – 20:00
Sambata 10:00 – 13:00

Date de contact

  • Address B-dul. Iuliu Maniu, nr. 7, Policlinica APACA Parter, Cabinet 10, Sector 6
  • Phone 031.437.03.02; 0726.218.827; 0737.800.966